Die Ladies.de Community rund um Pay-Sex

Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.
Einklappen
X
 
  • Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

    American & Writing Reviews

    Sup,

    So, I'm American and I've been in Germany since December, and my coworker got me into the brothel scene; which is pretty nice, admittedly. However, after writing my first review, I had a few questions:

    1.) Is there a template for writing them?
    2.) Is there a way to prove that I'm not an advertiser?
    3.) Is it okay if I write them in English? If not, is it okay to use Google Translate?

    I ask these questions because I'd like to contribute further in the future and get more information on some good spots and girls to go to.

    ~QSS

    #2
    American, huh? Must be all that time you spent in Germany that has you all confused about your mother tongue.
    She "made herself fresh" before massaging your "eggs".* Seriously?

    You could start by telling us where you're actually from and what you're doing here (apart from pretending to be someone that you're not).


    * See his review at https://www.ladies-forum.de/showthre...rslautern-Ayda

    Kommentar

    • Die folgenden User bedankten sich für den guten Beitrag:
      sidewinder (01.08.2017)

      #3
      Guten Tag zusammen,

      Good afternoon together,


      Ich schließe den Thread erst einmal und wir reden erst einmal intern.

      I close the Thread, we discuss this inside.



      VG Bastian

      Kommentar


        #4
        Nach interner Rücksprache habe wir das Thema wieder geöffnet um dem TE die Chance zu einer
        Stellungnahme zu geben.
        Es gibt alles nur ein Mal.
        (Truman Capote)

        Kommentar


          #5
          Zitat von piano Beitrag anzeigen
          American, huh? Must be all that time you spent in Germany that has you all confused about your mother tongue.
          She "made herself fresh" before massaging your "eggs".* Seriously?

          You could start by telling us where you're actually from and what you're doing here (apart from pretending to be someone that you're not).


          * See his review at https://www.ladies-forum.de/showthre...rslautern-Ayda
          Ich habe Google Übersetzer, um die Bewertungen zu lesen und das war die Übersetzung in Englisch. Ich dachte, es war ein Codewort wie ZK, Franz. Etc.

          Ich komme aus Tampa, Florida.

          Es war meine erste Bewertung und ich wollte es nur gut lesen. Doch in der Zukunft werde ich sie kurz und konzentriert halten.

          Kommentar


            #6
            Zitat von QueSeraSera Beitrag anzeigen
            Es war meine erste Bewertung und ich wollte es nur gut lesen. Doch in der Zukunft werde ich sie kurz und konzentriert halten.
            Ist für uns Moderatoren sowieso angenehmer ...
            Es gibt alles nur ein Mal.
            (Truman Capote)

            Kommentar


              #7
              Zitat von bayreuthsucher Beitrag anzeigen
              Ist für uns Moderatoren sowieso angenehmer ...
              Ok, klingt gut zu mir Ich werde dieses Format in meinem nächsten Bericht ausprobieren.

              Kommentar

              Lädt...
              X